⏱ 2 minuter att läsa

Vi tar hjälp av vår faktureringspartner Finqr för att hantera dina fakturor på bästa sätt. 

Du har 20 dagars betalningsvillkor och Finqr tar hand om eventuella påminnelsefakturor och inkassokrav, det är alltså inte Sendify som står för utskicken av dessa.

Finqr ger dig också möjlighet att hålla koll på dina fakturor via https://my.finqr.se/. Sök med ditt OCR-nummer för att se fullständig fakturastatus. De uppdaterar din befintliga faktura med eventuella tillägg och avgifter så att du slipper flera separata fakturor, men du måste därför också vara extra noggrann när du betalar fakturan så att du får med hela slutsumman. Via https://my.finqr.se/ kan du också ladda ner underlag för eventuella påminnelser och inkassokrav som kan komma att behövas i din bokföring.

Har du frågor gällande ex. eventuella påminnelseavgifter så är det Finqr du ska prata med. Vill du komma i kontakt med Finqr kan du maila de på support@finqr.com eller ringa på : 010-150 81 00.

Vill du istället anmärka på en tilläggsavgift på en sändning vänder du dig till oss. Här kan du läsa mer om hur du startar ett fakturaärende.

Hittade du svaret?