Den här guiden visar i fyra steg hur du lägger upp dina leverantörer i Sendify. 

Fördelar med att ta kontroll över dina ingående transporter i Sendify

  • Full insikt över dina inleveranser
  • Lägg mindre tid på inleveranser
  • Du väljer vilken transportör som levererar till dig

Såhär gör du

  1. Gå till vår registreringssida
  2. Registrera uppgifter (mer info nedan)
  3. Gå till inställningar och fullfölj registreringen
  4. Gå till inställningar och bjud in din leverantör 

Gå till vår registreringssida

Inga konstigheter. Du registrerar ett helt nytt konto. Tänk på att du måste använda en mailadress som inte redan används av en Sendify-användare.

Registrera Uppgifter

  • Företagsnamn: Ditt företagsnamn CO [Leverantörens företagsnamn]
  • E-mail: Ange en email som inte redan finns registrerad hos Sendify
  • Telefonnummer: Ditt telefonnummer
  • Lösenord: Välj ett säkert lösenord. Minst 6 tecken

Fullfölj registreringen

När du klickar på "inställningar" i vänstermenyn kommer du att få instruktioner som beskriver vilken ytterligare information vi behöver.

Bjud in din leverantör

Fortfarande under inställningar klickar du på "bjud in", skriver in din leverantörs e-mail och klickar på skicka (blå knapp med kuvert-ikon)


Besvarade vi inte alla dina frågor? Släng iväg ett meddelande i chatten så hjälper vi dig!

Hittade du svaret?