Just nu har vi ett specialerbjudande för företag som är kunder hos Företagarna. Erbjudandet innebär att om du registrerar ett konto hos Sendify innan 31/8 2021 får du Sendify Plus gratis under 2021.

Kommersiella villkor (Företagarna)

För att kunna nyttja ditt köp måste du ha ett konto i Sendify, när du skapar detta konto måste du godkänna följande avtal:

Följande villkor kompletterar ovan nämnda avtal vid köp av tilläggstjänster i Sendify.

Erbjudande

Vårt erbjudande genom Företagarna innebär att du utan extra kostnad får använda Sendify Plus under hela 2021, därefter debiteras du som vanligt. Sendify Plus innebär rejäla rabatter jämfört med Sendifys gratiserbjudande. Du kan när som helst innan 1a Januari avbryta ditt erbjudande, du behöver bara höra av dig till oss via chatt, mail eller telefon.

Om du inte vill fortsätta använda Sendify Plus måste abonnemanget sägas upp innan 1a Januari.

Pris och betalning

Moms tillkommer på alla priser och priserna är angivna i svenska kronor. Vi reserverar oss för eventuella prisförändringar. Vid eventuell prisförändring justeras priset efter nuvarande betald period och du kommer att bli informerad om justeringen i god tid (minst 30 dagar) innan perioden löper ut.

Betalning sker normalt genom faktura med 20 dagars betalningsvillkor. Du kan bestämma om du vill ha din faktura via mail som pdf eller som e-faktura. När du först köper tjänsten ställer vi ut en faktura, du har en nöjd kund-garanti fram till att denna faktura förfaller, är du inte nöjd med tjänsten betalar du ingenting. Läs mer om hur du nyttjar din nöjd kund-garanti under rubriken “Nöjd kund-garanti i detta avtal.

För att avsluta abonnemanget måste du som kund uppmärksamma Sendify om detta innan den nya perioden börjar. Samtliga abonnemang förlängs automatiskt vid ny period.

Om vi behöver påminna dig om betalningen debiteras du en påminnelseavgift på 60 kr. Vi debiterar också dröjsmålsränta med 7,5 %. Om du trots vår påminnelse inte betalar fakturan överlämnar vi ärendet till vårt inkassobolag och sedvanliga inkassoavgifter tillkommer.

Avsluta/säga upp abonnemang

Om du vill säga upp ditt abonnemang måste du göra det senast på sista dagen i din innevarande avtalsperiod. Om uppsägningen kommer in senare än så innebär det att avtalet har förlängts i ytterligare en period. Uppsägningen träder då i kraft först när den pågående avtalsperioden löper ut.

För att säga upp ditt avtal kontaktar du oss via chatt i appen eller via mail. Din uppsägning gäller från det datum informationen når oss och vi skickar ut en bekräftelse på att abonnemanget är uppsagt.

Reklamation

Om du vill reklamera ditt köp eller har invändningar mot fakturan måste du kontakta oss senast 14 dagar efter fakturadatum. Kontakta oss via chatt, mejl eller telefon.

Övrigt

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel i prislistor, trycksaker och på webbplatser. Uppgifter om produkter, tjänster och villkor som anges på vår webbplats kan komma att ändras utan att detta meddelas särskilt.

Vi reserverar oss även för att transportören nekar er att använda den tjänst ni köpt. Om detta skulle ske och ni fortfarande har betald tid kvar i ert abonnemang kommer vi att återbetala er för den del av perioden ni inte kan använda.

Hittade du svaret?